piątek, 21 grudnia 2012

BOHATEROWIE


 JAMIE SCOTT

"Kiedy uświadamiasz sobie, jakie naprawdę jest twoje życie, możesz się bardzo rozczarować. Kiedy okazuje się, że tak naprawdę jesteś kimś zupełnie innym, możesz się zawieść. Kiedy stwierdzasz, że przez całe swoje życie byłaś oszukiwana, możesz się załamać. Bo wtedy zdajesz sobie sprawę, ze jesteś kimś zupełnie innym, że nie jesteś tym, za kogo się uważałaś."



JUSTIN BIEBER

"Kiedyś w moim życiu zabrakło pewnego elementu, jednego elementu całej układanki, który sprawił, że nie potrafiłem sobie z tym wszystkim poradzić. Myślałem, że robiąc, to co robię teraz, poprawię sobie humor, myślałem, że niszcząc czyjeś życie, sprawię, że tym samym poczuję się nieco lepiej, myślałem, że to podziała, ale teraz wiem, do czego to doprowadziło."



JOHN SMITH

"Myślałem, że ukrywając prawdę sprawię, że oszczędzę jej cierpienia. Nie chciałem, żeby ktokolwiek się nade mną litował, nie potrzebowałem tego. Chciałem żyć tak, jakby mój problem nie istniał. Teraz rozumiem swój błąd, wiem, że źle zrobiłem, bo narobiłem bałaganu. Tracę najważniejszą osobę w moim życiu i zupełnie nie mam na to wpływu."

2 komentarze:

  1. Bohaterowie jak zwykle wspaniali ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni bohaterowie. Dobrze, że pojawił się prolog. Informuj mnie o nowych rozdziałach na moim nowym blogu:
    http://to-czego-potrzebuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń